Osobní a lokální marketing
Vítejte v sekci Osobní a lokální marketing
LOKÁLNÍ MARKETING
Plachta či banner „na prodej“
Povinností každého makléře by mělo být rozšířit informaci o prodeji / pronájmu vaší nemovitosti doslova všude, aby každý věděl, že právě vaše nemovitost je „k mání“. Proto je jednou z nejdůležitějších reklamních nástrojů plachta (či banner) umístěná na viditelné místo nemovitosti – okno směrem do ulice, plot u domu atp.
Jak to funguje? Představte si, že soused, bydlící vedle vás, se zmíní svým známým, jak skvěle se mu zde bydlí a jak by bylo příjemné bydlet poblíž sebe. Nebo sousedka od naproti, která je stále v nájmu, ale sní o vlastním bydlení a nechce si zvykat na novou ulici… Bannery jsou dobře viditelné a dle vlastních zkušeností na ně lidé reagují, i když jsou umístěné například až v 9. patře domu.
Dále propagace díky Letáků
Zaměření se na cílovou skupinou potenciálních kupců formou letáků nebo dopisů . Hlavní výhodou je oslovení potenciálního kupce, který nemá čas vyhledávat akutální nabídku nemovitostí na internetu.
Po domluvě vám rád zařídím i inzerci v místním novinovém plátku.
OSOBNÍ MARKETING
Díky osobnímu marketingu (sociální sítě, webové stránky, billboardy, bannery, inzerce v novinách ad.) je vyšší pravděpodobnost, že kupující narazí zrovna na vaší nemovitost v mé nabídce