DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Vítejte na stránkách o Realitním trhu

Osobní a lokální marketing

Vítejte  v sekci Osobní a lokální marketing

 

LOKÁLNÍ MARKETING

 

Plachta či banner „na prodej“

Povinností každého makléře by mělo být rozšířit informaci o prodeji / pronájmu vaší nemovitosti doslova všude, aby každý věděl, že právě vaše nemovitost je „k mání“. Proto je jednou z nejdůležitějších reklamních nástrojů plachta (či banner) umístěná na viditelné místo nemovitosti – okno směrem do ulice, plot u domu atp.

 Jak to funguje? Představte si, že soused, bydlící vedle vás, se zmíní svým známým, jak skvěle se mu zde bydlí a jak by bylo příjemné bydlet poblíž sebe. Nebo sousedka od naproti, která je stále v nájmu, ale sní o vlastním bydlení a nechce si zvykat na novou ulici… Bannery jsou dobře viditelné a dle vlastních zkušeností na ně lidé reagují, i když jsou umístěné například až v 9. patře domu.

Dále propagace díky Letáků

Zaměření se na cílovou skupinou potenciálních kupců formou letáků nebo dopisů . Hlavní výhodou je oslovení potenciálního kupce, který nemá čas  vyhledávat akutální nabídku nemovitostí na internetu.

 

Po domluvě vám rád zařídím i inzerci v místním novinovém plátku.

 

OSOBNÍ MARKETING

 

Díky osobnímu marketingu (sociální sítě, webové stránky, billboardy, bannery, inzerce v novinách ad.) je vyšší pravděpodobnost, že kupující narazí zrovna na vaší nemovitost v mé nabídce